Klapp och klang

Vilken julklappsdag! 
 
Jag startade morgonen med att överlämna julklappar till pedagogerna på Fridas avdelning från alla föräldrar. Lyxpresenter denna gång, eftersom jag hamnat på utförsäljning av hudvårdsprodukter så blev det mycket av det goda till bra pris!
 
 
Efter jobbet idag åkte jag och Frida ned på stan för att köra ett julklappsrace. Och dra mig baklänges om vi inte lyckades! Frida var enormt duktig att ha med sig idag och det berömde jag henne för många gånger. Vi lyckades handla till alla vi planerat, tjoho! Nu är det bara två kvar, plus att jag löst några med att ge cash. Sisådär!
 
Gud så skönt. Visst, 1000 saker är kvar att fixa, men ändå fick jag genast betydligt mindre brus i skallen och det är värt mycket. Det gjorde inte ens nåt att komma hem först halv nio, med köpkäk i ena näven och en trött liten gogumma i den andra. Hon somnade sent som skrutt, men vad fasen gör det. Hon har bara en enda dag kvar på förskolan innan jullledighet, så det blir bra ändå!
 
Nu ska jag gå och slå in ett par skick-paket. Sov gott!
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vilket härligt race! Inte konstigt att det går bra med en sån toppentjej som sällskap :-)

Svar: Tack! Kul att höra från dig, det var länge sedan!
Jenny

2012-12-19 @ 13:18:48

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0