I löööv you

En nyvaken Fridas första ord till mig i morse:

- Mamma, jag älskar dig! Jag älskar dig MER än min nya Barbie. Fast... Jag älskar NÄSTAN den lika mycket som dig.

Lööööv is in the air, haha! Nu ska vi strax spatsera iväg med Frida till kalas och ta en hyrfilmspromenad ned på stan i solen medan hon leker där. Nyss frågade hon:

- Ska ni lämna mig båda två? Ihop?
- Ja, vi tänkte det.
- Älskar? Älskar inte?
- Älskar vad, menar du Frida?
- Mig såklart!
- Självklart älskar vi dig! Alltid.
- Vad bra, då har vi allt vi behöver! Kärlek och familjeskap!

Lilla kloka ungen, du har så rätt. Puss!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh, hon är för go'! Klok som en bok är hon också :-)

2012-02-26 @ 21:46:25

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0