Jag kapitulerar

Jag ger upp. Jag blir hemma resten av veckan och kryar på mig.

Jag struntar i stressen över att vi inte har råd med att jag är sjuk just nu.
Jag ignorerar att jag har mer än fullt upp på jobbet och att planeringen totalrasar.
Jag släpper hela grejen med att vi borde städa inför Fridas födelsedag på söndag.

Jag behöver lägga ned garden ordentligt och bara låta det få ta tid, det här. Febern har släppt men hostan och huvudvärken är kvar, inklusive en trötthet som är påtaglig. Vila vila vila.

Idag har pappan och barnet varit i Kungsberget, Frida har fått prova på slalom för första gången. Hon tyckte det var jättekul! Det ska visst finnas foton, men jag kan inte hitta kameran nånstans... Och kameramannen sover. (Jag som sovit en massa på dagen, hade lite extra svårt att komma i fas ikväll märkte jag.)

Imorgon ska sambon på jobbintervju i Hudiksvall. Kul! (Men det hade gärna fått vara närmare förstås.)

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0