Krax krax

Frida hostar rejält, men har annars varit frisk och feberfri idag.
Vi siktar på förskola imorgon. Med astmamedicin i beredskap.

Eller?

Precis när hon skulle hoppa i säng nyduschad och fräsch som en nyponros, påpekade hon att hon var öm under ena ögat. Japp, extra röd och lite svullen... Håller tummarna hårt att det är några flyktiga förkylningsbaciller som sovs bort. Vi vill INTE vakna med puffigt kladdigt ögoninflammationsöga, tack.

Tumhållning är visst inne nu, förresten. Jag kör samma taktik angående min önskan om att få slippa halvsova sittande med en tokhostande liten fnutt i famnen ett par timmar inatt. Been there, done that, didn´t like it much! Haha. Ingen repris önskas.

Ikväll har jag tittat på programmet Mot alla odds, där tio personer med funktionshinder ska ta sig tvärs över Afrika. Imponerande utmaning som ger mig perspektiv!

Gonatt.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0