Nu är jag tankad

Jag är glad att jag åkte till Stockholm, trots att jag var lite sjuk. Jag och M har träffats alldeles för lite de senaste åren, så det var sååå värdefullt att få tid ihop. Hinna prata, fnissa, mysa, strosa på stan och fika. Plus på energikontot!

Hoppas bara att jag inte smittat nån med min krasslighet. Idag är andningen rena eländet, men jag hoppas det främst beror på katten... Febern är kvar och huvudvärken med. Tydligen har sambon också fått feber idag, och Frida har ju hostat i evigheter. SUCK.

Jag sitter på tåget norrut och är snart hemma igen nu. Det ska bli skönt! Längtar efter att krama mina människor.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0