Nu ska jag kliva upp

Jag har sovit flera timmar idag, och tillbringat ytterligare några halvsittades i sängen med play på datorn och huvudet mot kudden. Trött tjej. Hostig tjej. Tjej med galen huvudvärk, men nästan ingen feber nu i alla fall.

Jag gick och hämtade Frida från förskolan idag. Typ 500 meter med låååångsamma myrsteg, och jag blev jättehostig och jättesvettig.

Nä, det här med att vara hemma sjukskriven får nog vackert fortsätta lite till. Jag känner mig rätt stressad över att den enda med vettig inkomst ligger i sängen och hostar istället för att jobba, men får väl bara tänka la-la-la-BINGO (eh... ni som sett den gamla reklamen fattar) och vila vidare. Har liksom inget val.

Nu ska jag kliva upp och äta middag!
(Det är bra service i den här sjukstugan.)

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0