Mellanlandad och mör

Så har vi brummat bil igen då. En lite tyngre tripp denna gång med reströttare tjejer, det märktes på bådas humör till och från. Men harmoni infann sig till sist, vi tog oss över Sverige och befinner oss nu hos W med familj. Frida snarkar på den uppblåsbara madrassen och jag ska strax joina henne.
 
Imorgon har vi inga planer på dagen. Jag hade lite uppslag, men de jag kollade med var upptagna på annat håll denna gång. Kanske lika bra det, vi kan behöva en platt och loj dag faktiskt. Andas lite.
 
(Alternativt ska vi ägna dagen åt att uppsöka bilverkstad? En lampa lyste som inte ska, precis när jag kom inrullandes sista metrarna... Håller tummen hårt att den inte lyser imorgon, utan att det var nåt tillfälligt efter långkörning och tankning. Ber att få SLIPPA allt svårt och/eller dyrt, tack.)
 
/Jenny
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0