Tappat räkningen

Nu är jag sådär skönt semesterförvirrad. Vet knappt vilken dag det är, har bara en svag aning om vilket datum och veckonumret har jag tappat helt. Avkoppling! Idag har vi hälsat på en gymnasieklasskompis till mig, M. Frida har lekt med hennes två söner (och deras kusiner som bor grannar) och haft full fart.
 
Om ett par dagar är det dags att åka hem och krama och pussa den där jobbande pappan igen, som vi såklart längtar efter. Det blir mysigt också! Packa upp alla väskorna och slippa kånka och stuva något mer på ett tag. Sova i egna sängen! Göra lite nytta om jag känner för det. Bada om det blir väder. Träffa folk ur vår vardag, köra power walks igen, hänga med Fridas kompisar och bara vara. 
 
Allt har sin charm, och sin tid.
Nu är det sovtid...
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ni har verkligen en härlig semester med många nära och kära på vackra platser!

Svar: Verkligen! Det är vi verkligen tacksamma för. Nu är vi hemma igen och kan lägga lite tid på nära och kära här hemma också. :-)
Jenny

2012-07-27 @ 00:01:33

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0