Friheten

Idag, denna lördag som känns som söndag, har vi inte gjort något midsommarhelgsartat alls.
 
Frida sov tack och lov till närmare 10. Det var nog välbehövligt för ork och humör - hos alla, haha! Sedan har det tvättats och käkas pannkakor, typ. Frida och pappan hämtade sedan upp en kompis till Frida och åkte till leklandet? Åh stora lycka!
 
På väg i bilen från lekandes, hade Frida tjattrat på som vanligt om allt och ingenting. Sedan hade hon plötsligt sagt:
- Nää, nu är jag så trött på att höra mig själv prata. Nu ska jag titta ut lite, på friheten! Jag ÄLSKAR friheten, pappa!
 
Själv tog jag sista passet i tvättstugan. Nackdelen med att inte ha egen tvättmaskin är att man liksom måste tvätta alltihop samtidigt. Fördelen är att man slipper känna att man tvättar precis JÄMT. Jag pallrade mig sedan ut på en dryg timmes rask powerwalk. Jaaaa, heja mig!
 
Efter en sen midsommarkväll igår och lekland idag, var Frida lätt att natta.
Vi har sett Black Swan och ska nu natta oss själva. Det blir nog lika lätt!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0