Fröken Trött och Fröken Ännu Tröttare

Idag kommer Fröknarna Humör att få jobba hårt för att inte ryka ihop så ofta.
 
Söndag natt:
Vi cykelutflyktade alldeles för länge, Frida kom sent i säng och låg vips nån timme back. Det gick knappt att få liv i henne på morgonen.
 
Måndag natt:
Frida kom i säng i riktigt bra tid, men var istället vaken över en och en halv timme på natten på grund av kliande myggbett. Oh jubel. Jag hade såklart nattat för sent och blev galet trött, och Frida var än en gång helt kolavippad på morgonkvisten.
 
Tisdag natt:
Frida hade somnat alldeles för sent (på grund av trevlig rullskridskostund med pappan på kvällen, rolig anledning men otajmat tillfälle) OCH vaknade nu 06.11 piiip (dvs minst 1 tim för tidigt i våran morgontrötta värld) på grund av samma dumma kli-myggbett... Gah. Jag som faktiskt lagt mig i hyfsad tid - noll utdelning på det.
 
Vi är nu båda trötta som skruttar och det brukar sällan bli alldeles bra då... Frida bryter ihop och gråter för allt och ingenting när hon är trött, och blir rasande titt som tätt däremellan. Jag beter mig ungefär likadant, haha, tålamodet brukar inte direkt frodas.
 
Tjohoo, låt dagen börja! Zzzz Zzzz...
 
(Sa jag att jag har tuuusen saker att hinna på jobbet och borde vara tokeffektiv idag?)
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0