Linser på och humöret upp

Efter att ha sovit sammanlagt tolv timmar inatt (ja, TOLV, jag var helt däckad mellan kl 21.45-10.15 med undantag för en vaken halvtimme runt midnatt och lite trött snicksnack när Frida vaknade vid 9-tiden) kan jag konstatera att jag definitivt blev lite trött av det däringa opererandet i torsdags.

Och inte hjälpte det där sovandet så värst heller. Jag har ändå varit helt trött och loj hela dagen. Eftermiddagen tillbringade jag på stan, i ett stilla tempo. Ögonkoll hos optikern - dagens bästa inslag, för hon gav grönt ljus för linser igen! Åh, lycka. Sedan valsade jag runt på en massa ställen och sökte kläder till bröllopet vi ska på i slutet av juni, men det var stört omöjligt att hitta något vettigt.

Ikväll har jag tagit en betydligt kortare slummer med Frida, och sedan hängt på Kanal 5 Play för att äntligen komma ikapp med de rafflande sista avsnitten av Desperate Housewifes och Greys Anatomy. 

Natti! 

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0