Rassel rassel...

...sa det, och så hade halva veckan gått! Och inget hamnade visst nedknattrat här under tiden.

Jag har jobbatjobbatjobbat såklart. Även sambon har jobbat nu (och det tycks få hålla i sig åtminstone över sommaren, yey). Jag har varit till optikern och fått ögonen utdömda igen (linsförbud med undantag för några provtimmar då och då med endagslinser, det var väl envist så det förslår!). Frida har haft en lekdejt hos sin stora kärlek, nöjd som attans var hon när jag kom cyklande från jobbet med andan i halsen för att hämta.

Idag har vi nationaldagsfirat på var sina håll, kan man säga. Sambon har njutit av uppehållsvädret med att äntligen få spela golf, medan jag och Frida cyklade till Boulognern för att kolla in firandet och flaggandet. Frida hann få en fin fjäril målad i ansiktet, pyssla en marackas, klättra repbro och åka trädkarusell hos scouterna och åka gummibåt (en snäll storkille tog med henne i sin båt, för femåringar kan nog inte litas på vad gäller paddling). Dessutom såg vi Byggare Bob-show och ZenZens dansshow med de intensiva trummorna som Frida förtjust sa var "asbra"!

Imorgon är det visst jobbdags igen, har jag hört.
Det här med en andningspaus i mitten skulle jag kunna vänja mig vid!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0