Socialt uppsving

Oj vad tiden rusar! Jag har haft tre innehållsrika dagar.
 
På söndagen var jag fortfarande efter-operationen-trött, det märktes. Vilade och tog det lugnt. Frida och jag mös ned oss i soffan och såg inte mindre än två barnfilmer ihop, jättegosigt! Sedan fick vi ett "vi måste ut och röra oss"-ryck och drog iväg på en sen cykelutflykt till Järvstaängarnas koloniområde. Vi hälsade på min vän M som har stuga där, och blev bjuden på mat dessutom! Mycket trevligt, och Frida var duktig som cyklade så långt.
 
På måndagen tog jag en lång rask prommis igen, heja mig! Jag sms-ade vännen C på vinst och förlust och fick minsann trevligt sällskap dessutom! Det här med att umgås med folk genom att jag promenerar med dem (eller cyklar till dem!) är ju bara finfint! Snacka om socialt uppsving och härlig kombo. Mera sånt!
 
Ikväll har jag varit på tjejmiddag i Valbo. Såååå gott! Såååå trevligt! Vi pratade oavbrutet i fem timmar, lovely.
 
Nu; natta!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0