Den stora sovardagen

Idag jag jag vilat, ujujuj. Plattfiskläge.

Efter att ha varit upp och pysslat fram frukost till Frida (och snabb-inhalerat en egen), tassade jag i säng igen medan hon nöjd kollade barn-TV på morgonkvisten. Sedan gick sambon med henne på barndansen, så jag soooov och soooov i allsköns ro och kom inte upp förrän strax före 12! Milda makaroner. Men jag behövde det antagligen.

Efter lite lunch och hemmahäng stack sambon och tränade, och Frida hängde med. Jag låg i soffan typ hela tiden och försökte härda ut - har haft blixtrande huvudvärk idag som bara blivit värre. Men på kvällningen fick jag akupunktur av sambon och då lättade det faktiskt lite, hurra! Håller en tumme att det fortsätter så. Idag har jag nämligen haft lite lätt feber igen, det känns inte riktigt lämpligt när skruttigheterna förväntas vara på tillbakagång.

Händelserikt, som ni hör. Imorgon väntas nog sisådär samma ingredienser som idag - plus bokläsning. Rafflande leverne, haha!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0