En måndag på vift

Jag känner mig bättre i skallen, sambon har trollat med ett par akupunkturbehandlingar tack och lov. Resten får väl klarna allt eftersom, det är ingen big deal.

Jag har varit flexledig idag, för att hjälpa en vän i nöd. Den biten var dock avklarad framåt lunch, så jag har även hunnit med en långsittning hos frisören och några ärenden på stan. Vardagslyxig eftermiddag!

Efter en runda hem för käk och kramar (och avlämning av inköpt pysselmaterial till överlycklig Frida), åkte jag till en tjejkompis på fikamys och prata-ikapp-tid. Batteriladdning.

Jag måste säga att det här med att vara ledig på måndagarna skulle jag lätt kunna vänja mig vid...

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0