Jamen gå ÖVER nån gång

Jag är sååå himla trött på att vara rasslig. Jag känner mig minst lika hängig nu, som för en vecka sedan då jag stod i valet och kvalet över om jag skulle jobba på torsdagen eller vara hemma längre och kurera mig.

Snuva, rosselhosta, och ont-ont-ont i skallen. Heeela tiden. Dumma bihålor.

Jag har varit mer eller mindre hängig i tre månader nu.
I mitten där nånstans har jag även klämt en sväng antibiotika.
Ett steg fram, två steg tillbaka.

ENOUGH.

Men annars mår jag bra! Allt är relativt.

Imorgon bitti ska äntligen läkaren ringa upp mig. Fast då gäller det inte ömma bihålor, Nej, då ska jag vara krånglig patient vad gäller blodtrycket, som jag inte blir riktigt klok på om det verkligen är för högt eller inte. Det verkar ju bero på när och hur man mäter...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0