Oh the joy!

Åh. LYCKAN i att på söndagskvällen plötsligt komma ihåg att jag ska vara ledig imorgon! Först en skön dag med sovmorgon och en trevlig lunch med årets första grillat och sällskap av vänner. Och sen bonusen att få vara extra mycket mamma imorgon - grejjt.

Jag hade nästan glömt bort det en stund, att jag inte ska till jobbet då. Fridas förskola är stängd och pappan är uppbokad med annat, så jag har tagit ut en flexledig dag. Det känns superfint att få tid ihop med Frida och väldigt skönt med en extra dag med mysbyxhäng och långsamhetsfrukost. Särskilt på en måndag.

Och dessutom passar det fint för att jag trist nog känner mig lite hängig. IGEN?!
Nä, fasen heller. Halssvid och småsnuva - vik hädan!
Nu går jag upp och nattar i vettig tid.

Ha en bra vecka!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0