Om att vara laddad

Frida har längtat ihjäl sig till idag: disco OCH kalas på badhuset. Wow! Hon har frågat i flera veckor om när det är. "Är det den här lördagen, mamma?". Så sugen.

Och så i morse vad det dags. Hon vaknade, gäspade, sträckte på sig som en liten kattunge. Sedan pep hon till och fäktade med armarna:

- Ååååh, jag är så SPÄND! Jag är sååå spänd för idag! Åh jag är så spänd för hur det ska bli, på discot och på kalasat! Åh vad roligt det ska bliiii!

Älskade sötnosing. Jag får badhuskalasa och piffa upp, pappan får gå på disco. Glitterklänning, glitterskor, hårspännen, hårtork för frisyrpiff och handväska med godispengar i är packat. Check. Nu kör vi.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0