Poff passerad, poff passerad

Dagarna bara går, jag hängde nästan inte med för tillfället.

Jag har fått en hel del gjort på jobbet den här veckan, det är skönt! Vi har bytt supportsystem och jag är ansvarig, så det är fullt upp och lite snurrigt med allt nytt. När jag ringer hem från jobbet för att höra hur de har det, har Frida nu två gånger svarat:

- Men mamma... Varför är du alltid i telefonen?!

Då får mammahjärtat lite knip. För samtidigt som det är väldigt skönt att slippa hoppa upp från kontorsstolen prick i tid för förskolehämtningoch istället kunna avsluta saker och SEDAnN gå, så innebär det också att dagarna nästan alltid blir längre och tiden tillsammans med det viktigaste i livet blir alldeles, alldeles för kort. Bättring.

Imorgon är det fredag - smått obegripligt men väldigt skönt!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0