Mysdag och maxad kväll

Pappan har varit på långträning idag. Frida och jag rullade till Strömsbro, hämtade upp mamma S och dottern I och åkte vidare till Källviks gård.

Det var fårsläpp, alltså fåren och lammen släpptes ut på grönbete. Man fick gå in och klappa dem om man ville. Mysigt! Där finns också en liten butik, ett mycket mysigt café och ett traktormuseum. Kan rekommenderas för er i närheten! Öppet kl 11-17. På lördag är det hattparad där!

Nu är det dock bäddat för några intensiva timmar. Frida ska nattas (trött som en tomte!) och jag ska packa för tjänsteresa som jag drar iväg på imorgon. Men tvätten som ska packas är blöt, ungen är på tvären och jag med. Pappan är och handlar och har sen massor att göra inför jobbinhopp i veckan. Jag måste fixa ett gäng andra saker också, en massa "Jag ska bara" ni vet.

Puh. Det kan bli sent det här.
Hej Red Bull.

(Man kan sova en snutt på planet imorrn va?)

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0