Transportsträcka

Känner att jag är mellan just nu. På väg.

Mellan aktiviteter.
Mellan vänner.
Mellan utfärder.
Mellan ledigheter.

Mellan Nyland och Ingarö.

I helgen ska jag och Frida åka till W och ha mamma-barn-mys. Det ska bli härligt! Pappan i den familjen är på resa, pappan i våran familj har lite allt möjligt annat för sig under tiden. Vilken lyx att få ännu en vän-helg (långhelg dessutom!) precis efter den förra.

Jag var på ett föredrag med den intressanta egyptiska författarinnan Nawal El Saadawi idag, och kom hem glad, inspirerad och energifylld. Jag skulle sedan hinna styra upp en massa saker ikväll hade jag tänkt, men så blev det inte. Jag fick tråkiga nyheter om en vän och tappade farten alldeles istället... Så kan det gå.

Nu har jag dock grubblat klart för ikväll och ska försöka sova lite. Natti!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0