Back from business

I´m back! Har spenderat två nyttiga, givande och mycket trevliga dagar i Örebro, på användarträff för vår utbildningsplattform.

Nu känns det dock skönt att vara hemma igen. Välkomnades av en sprallig kramunge i nattlinne, myyys! kändes gosigt att jag hann natta henne.

Min sida av sängen var nästan orörd, trots att Frida sovit i vår säng. (Och jag lovar - JAG är inte orörd när jag ligger där annars! Femårs-flaxbert i mitten utövar ibland en nån typ av fullkontaktsport på sin mamma nattetid, haha.) Sambon hade berättat om att hon inte velat lägga sig på min sida igår kväll:

- Neeej... Det vill jag inte. Då försvinner mammas doft! Jag kan gosa hennes kudde lite nu, pappa.

Imorgon är det full huggning. Först en smockad dag på jobbet, där jag ska försöka förstå mig på och reda upp i driftstopps- och systemtrasselkaos som råkat inträffa medan vi varit borta. Sen vankas avslutning med Fridas simskola, och därefter käk och sånt innan jag rullar ned på stan för lite tjejbio! Det sistnämnda kommer att väga upp all eventuell stress och press under dagen, yey!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0