Ibland planerar man fint för sig

"Den som spar han har" och "bättre sent än aldrig" heter det ju. Jag har idag använt ett presentkort jag fick i present förra året. Så gött! Det tillsamans med lite flexledighet resulterade i en heeeelt okej variant av måndagseftermiddag. Jag är tacksam!
Ansiktsspa, ögonbrynsfärgning (pågår här) och fotvård. Aaaahhhh.
 
Efter en underbar eftermiddag bör man väl passa på att njuta lite till? Om man kan? "Är barnet hos en kompis sitter mamman på café", ett gammalt djungelordspråk. Jag tog med en bok och hängde där länge. Ljuvligt!
 
 
Dessutom hann sambon komma och ansluta en stund på slutet, det var nog pricken över i. Att vi dejtar barnfria på café, det hör INTE till vanligheterna. Mysigt!
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: MarieJ

Guuud så lyxit...å du är värld det såååå jätte mkt!! ♡
Kraaaam

Svar: Tack snälla! Bästa grejen att önska sig ju, må-bra-grejor!
Jenny

2012-11-28 @ 12:35:54

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0