Jag har närt en liten SÄL vid min barm!

Jag fick precis ett glädjande mail från Fridas simskolefröken, som observerat barnen och gjort mitt-termins-uppföljningar:
 
------------------------------------------------------------------------------------------------
Här kommer lite kort information om hur det går på simskolan:
 
- Frida simmar väldigt fina bentag på bröstsim och kan simma bröstsim utan flythjälp.
- Frisimmet går ännu bättre då hon flyter som en kork.
- Kan nu även simma ryggsim utan flythjälp.
------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Simfröken säger att Frida simskolat klart till jul, men rekommenderar att hon går på simträning en termin i vår (gratis första terminen eftersom hon gått simskola), för att nöta in tekniken och tryggheten att kunna simma längre sträckor.
 
Heja Frida!
 
/Jenny
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0