Core - score!

Heja mig! Jag har precis landat med min svettiga lekamen vid köksbordet, efter ett core-pass plus lite crosstrainer. Fast jag är lite småhängig (utan att egentligen vara sjuk, det bryter ju aldrig ut nåt), fast jag har gräslig huvudvärk, fast jag har mycket att göra. Bra där! 
 
Strax ska jag natta gojänta, duscha, jobba lite och se TV all night long. Typ. Jag ligger nämligen typ fyra avsnitt efter med Robinson, och det är visst final ikväll. Hoppla. Om det ska bli det minsta spännande får jag nog hålla mig undan från facebook ikväll, tror jag, och köra lalalala-BINGO medan jag rullar TV4 play oavbrutet, haha!
 
Nu käk. Imorgon är det freeeedag!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0