Ögonblicksbilder

Jag har börjat använda Instagram. Det är en slags bildblogg, kan man säga. Enkla, snabba foton mitt i vardagen liksom, och några korta ord om man vill.
 
Det återstår att se om jag kommer att vara aktiv, och om jag lägga ut samma saker på båda ställena eller inte. Jag har i alla fall sett att det finns en snabbknapp för att infoga instagram-foton på blogg.se, så den kommer jag nog att ha nytta av.
 
Här är några bilder från idag:
 
Idag är det en riktigt vacker, strålande höstdag! Lämplig humörshöjare för en måndag.

 
Den här fina pennan har kollegan I köpt till Frida. Supersnällt, den kommer hon att gilla!
 
Innergården på jobbet med fina lilla höstträdet.
 
Frida hade pysslat ett akvarium idag.
 
Kanske kan jag skärpa till mig och få ut lite fler foton igen nu? Jag har ju blivit urdålig på det, hela det senaste året har det varit eländigt tunt med foton här. Trist, eftersom jag egentligen gillar det! Men det har handlat om för lite tid, mest.
 
Ha en fin måndagskväll. Nu lättar jag för att hämta lillpinglan!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0