Alla goda ting är tre

Mensvärk, halsont och jobbstart. Toppendag, som ni hör.
 
Fast nääää. Det är faktiskt okej att börja jobba, och resten är det ingen fara med. Nä, det rubriken syftar på är att jag fått tre presenter idag! Bara sådär, utan anledning liksom. Jättetrevligt!

Idag hade Frida fått göra en nyckelring/hänge på skolan - den fick jag i present.
 
Jag fick till min stora överraskning en solfjäder av min arbetskompis I idag - jättefin!
Grymt bra grej när det är varmt, har haft en tidigare som är trasig nu. Blev jätteglad!
 
Samma kollega gav mig även en väska - en glad, mönstrad, rosaröd "säckväska".
Jag är så tacksam och förvånad! Snacka om lyft på jobbstartsmorgonen. Kul!
 
Sådant här blir man ju glad av.
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Eva

Nyckelhållaren var verkligen superfin! Men även de andra sakerna. 😊👍
Vilken morgon!
Trevligt med överraskningar.
Du är jättefin på bilderna!

Svar: Ja det var verkligen glada överraskningar och den här dagen har fortsatt lika fint! Tack för komplimangen. =)
Jenny

2013-08-22 @ 08:54:12

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0