Är det fest så är det

Idag har Frida haft en kompis på besök. De lekte uppe och jag njöt av att tjuvlyssna på fantasin och dynamiken - de körde allt från Barbie på semester till gympapass till Sean Banan-låtar. Plötsligt kom de ned - men de var sig inte riktigt lika. In tassade bland annat en prinsesspudel, minsann! Haha.
 
 
 Sambon och jag har städat och plockat hemma i skift idag. När jag låg och drog mig i förmiddags städade han, när han golfade under eftermiddagen städade jag. Jisses vad stökigt det blir mellan varven! Det här trädgårdsjobbandet och övrigt målerifixande vi ägnat en massa tid åt, innebär väldigt lite tid för duttande inomhus och vips gror allt igen liksom. Nu är det hjälpligt okej igen, även om jag inte hann med alla stökhörn så blev det stor skillnad.
 
Idag körde stadsfesten igång. Musik, försäljning, mat och allmänt tjolahoppsan. Vi slog oss ihop med en annan familj från kvarteret och "gjorde stan" med barnen på kvällen. Tivoli och bus med kompisar - jätteroligt såklart!
 
 
 
 
 
Stackars unge som ärvt mina varmgener, hon var helt svettig efter en kvarts skuttande.
 
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0