Jag är helt osmockad

Nu har fem (ja, FEM) personer oberoende av varandra frågat " har du slagit dig, oj då, eftersom du är så blå under ögat? Vad har du gjort? För alltså du har ju ett blåöga, typ?"
 
Nej, jag har inte slagit mig. (Och ingen annan heller.)
JAG HAR BARA RINGAR UNDER ÖGONEN.
 
Mörka och förbaskat synliga sådana, tydligen. (Och vi snackar ändå EFTER concealer här...) Haha, jag behöver nog all den där extra sömnen kroppen lurar till sig på kvällarna just nu! Skönhetssömn, brukar man ju säga - jag börjar förstå varför. Eller lite vårsol kanske skulle sitta fint, men det verkar ju dröja.
 
Well well. alltid roar det någon. Nu är det lunch!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0