Jobb & vikgubbar

Frida var varm en bra bit in på natten, men vaknade feberfri och har hållit sig så hittills. Det verkar ju dock inte vara någon garanti förmorgondagen, så vi får väl se framåt kvällen. Men just nu mår hon bra och jag tycker hostan verkar ha lugnat sig en smula också.
 
Jag jobbar på här hemma. Telefonsupporttiden från förmiddagens är avslutad, jag pillrar med lite annat. Funkar helt okej, men nu efter fem och en halv timme börjar Frida tröttna lite. Speciellt när mamman anser att hon kan göra NÅT annat än att se på TV också, vilken fräckhet! Hon har lekt med Harumika och Barbie men nu är hon lite less. Jag förstår henne och försöker lösa "Mamma, jag vill leka med dig!"-önskemålet så smidigt och tidseffektivt som möjligt.
 
Lösningen just nu: Vikgubbar. Halv och rätt rask insats från mig, men ändå helkul tydligen. Vi har en sådan app som Frida älskar i iPaden, men idag kör vi analogt.
 
 
Nu är det dock paus, nu ska vi äta världens senaste lunch här. (Det blir lätt så när frukosten börjar sent och håller på lääänge...)
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0