Säkerhetsåtgärderna dras tillbaka

Peppar peppar, so far ingen annan har blivit krasslig (ännu...) och ungen är pigg. Äter som en myra gör hon ju stundtals även i vanliga fall, så övergången till normalläge kan vara lite oklar, haha!
 
Nu blåser vi (med viss skepsis) faran över för den här gången, och jag har påbörjat operation "återställa hemmet"; renbäddning i alla sängar (IGEN - är urtrött på lakan just nu), handduksbyten för sjuttioelfte gången, soffan avtäckas från skyddande filtar, utplacerade bunkar in i diskmaskinen, tandborstar kastas och nya ställs fram, plastfolie bort från telefon och iPad, plasthandskarna åker tillbaka in i skåpet, toalett och handfat skuras för jag har ingen aning om vilken gång i ordningen. Och viktigast av allt; vi kan gooosa igen, hela familjen. Och sova nära!
 
JA, jag är störd. Jag vet. Men jag står för det, haha! Jag vill gärna slippa rundgångssmitta av just magsjuka och gör vad jag kan. (Inte för att det verkar hjälpa, men ändå.) Vid andra sjukdomar är jag mycket mer relaxed, jag lovar!
 
Imorgon ska vi kors i taket ta oss ut ur hemmet. Vi ska gratulera svägerskan som fyller jämnt. Det blir kul!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0