Såsig söndag

Idag har vi tagit det easy, verkligen. Frida skrällhostade illa precis när hon vaknade, men som tur är verkar det ha lagt sig direkt. Håller tummarna för det... Det vore skönt om vi kunde få jobba på och göra en normal insats nu ett tag.
 
Vi kom ju hem missinassen igår, och Frida hade somnat sent på fasterns säng efter melodifestivalhäng och lite mammalängtan. Vi hade räknat med en ganska trött söndag. Tack och lov inleddes den fint med att den sovmorgonväluppfostrade lilla ungen snarkade på till 10 idag! Eller ja, hon vaknade till vid sju-halvåtta men somnade gott om. Ljuvligt!
 
Hela familjen släpade runt i mysbrallor och inomhusskrotade till framåt eftermiddagen - jag tror inte Frida kom ur pyjamasen förrän efter två! Härligt relaxed. Sedan hann hon få leka en stund hos en kompis, och jag träffade några vänner, innan det var kvällstajm. Jag slocknade poff när jag nattade Frida och käkade istället middag långt senare, så kan det också bli.
 
Imorgon är det måndag. Då tar vi nytt omtag på vardag nu då, håll tummarna!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0