Lyckligt lottad

Min ena axel har trasslat på sistone. Jag vet inte riktigt vad jag gjort, men ont gör den och orörlig är den. Det vill inte ge med sig heller, den envisa rackaren. Skulderbladet på andra sidan har hakat upp sig nu också, förmodligen sliten efter några nätter på extrasängen i magsjukesegregeringens värld.
 
Men då hörrni, då har ju jag sån himlarns tur!
Jag har en sjukgymnast här hemma.
 
Korrigerande knäck och knak i stel nacke och rygg, akupunkturstick i ömma axeln. Tack älskling! Inte för att det är som borttrollat på momangen, men det blir mycket bättre mycket snabbare. Guld värt!
 
Idag har Frida varit på förskolan igen, och jag har jobbat. Skönt att vara i ordning, på sätt och vis. Men för Frida var det världens kortaste förskolevecka, för imorgon är sambon kompensationledig för en jobbsöndag. Han ska först ta bilen en repa till verkstaden igen (eländes varningslampa - sluta lysa tack!), men sedan åker de tillsammans med Fridas kompis S till leklandet här i stan. Tjejerna ser fram emot det alldeles kopiöst!
 
Jag ser fram emot att det redan är fredag, helg och leeedigt igen!
Natti natti!
 
/Jenny
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0