Stel och öm AB

Äntligen semester! Åh, så skönt. Välbehövligt.
 
Jag har inlett den föga vilsamt, med vardagsträning i kvadrat - jag har börjat röja upp i "rabatt-ön" för att kunna sätta nytt där. Sweet jesus vilket jäkla hästjobb! Där finns en massa sten, sten, sten - flera stora och orubbliga, men jag har också grävt upp ett helt gäng typ A4- och A5-stora platta stenar bland annat. Dessutom massor av ogräs och tuuuusen stora feta rotklumpar som sitter som berget. En väldigt spretig och inträngd liten rosenbuske dök upp under det vi rev undan, tadaa! I helgen ska jag slita vidare med det där (medan pappan taxijobbar), och sedan får vi fylla på med fräsch jord så att vi kan plantera nytt.
 
Nu är jag öm och stel ÖVERALLT typ. Redan!
Hej ischias, stel rygg och darriga armar.
 
(Fast det sitter inte fel med lite vardagsträning på den här kroppen, kan man väl lugnt säga.)
 
Jag kommer att sova galet gott. God helg!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0