Förskolevardag

I måndags tog jag sista chansen att vara med på en förskoledag - något vi pratat om länge att jag skulle göra, men som inte blivit av.
 
Det var en kul dag, och fort gick det! Många av kidsen ville gärna prata och fråga och berätta när det fanns en extra vuxen där, de är ju så härliga. På utevistelsen regnade det, så jag fick äran att delta (fast jag tittade i ärlighetens namn mest på) i byggandet av snigelbon och annat mojsigt.
 
 
 
 
Nu går den lilla pinglan bara kvar där några få veckor till, sedan är det finito förskola och så får hon styra nosen mot nya mål. Spännande, roligt, nostalgiskt och ovant (allt i ett liksom!), både för henne själv och oss föräldrar.
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0