Fredagsfeeling

Äntligen efterlängtad helg!
 
Frida har redan fått lyxa med ledig eftermiddag i luftkudde-land med farmorns och farfarns hjälp (glad unge - tusen tack!). Sambon ska strax hämta henne hos dem, medan jag nu lättar från kontorsstolen och blåser (nästan bokstavligen - det susar på rätt bra ute idag alltså!) ner på stan för några ärenden.
 
Allt är väl hos oss, ingen har blivit mera sjuk (fast jag känner mig på gränsen). Jag längtar efter sovmorgon och lite friskluft. Kanske vi ska ta och lyxa med lite fredagssushi? Jag vet att minstingen i familjen i alla fall jublar i så fall. Favvomaten! Vi får se hur det blir. Vilsamt, hoppas jag i alla fall, det känns som om kropp och själ behöver det.
 
Ha en fin helg!
 
/Jenny
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0