Lyxkväll nummer 1

Den här veckan regnar det trevligheter - jag har unnat mig att planera in inte mindre än TRE kvällar på vift! Det är inte ofta det ser ut så, men ibland har man tur. (Frida håller inte med, men det är nyttigt för henne
 
Jag har varit på inspirationsföreläsning med Olof Röhlander ikväll. Mental tränare, föreläsare och författare till bl.a. b"det blir alltid som mna tänkt sig". Känner mig upprymd, nöjd och tillfreds. Det var toppenbra! Klokt, intressant och väldigt, väldigt roligt. Massor av skratt!
 
Dessutom är just den här turnén ett så fint koncept; Man betalar 200 kronor till välgörenhet och printar ut bekräftelsen på inbetalningen, så får man gå på föreläsningen. Dessutom sålde han sina böcker efter föreläsningen, och om man betalade kontant lade man en tredjedel av betalningen i en bössa för välgörenhet. Fint!
 
Somnar extra gott och glatt ikväll. Plusenergi!
 
/Jenny
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0