Ramlar in i fredagsläge

Är trött som skrutt efter en intensiv vecka på alla sätt.
 
Det är lite körigt hos oss just nu med saker som ska göras, tankar som ska tänkas, prat som ska pratas och känslor som ska kännas. Det händer liiite för mycket på en gång, men det ordnar sig nog till sist med det mesta. Det brukar göra det, så det gäller att ha tillit och åka med.
 
Det är i alla fall äntligen fredag. Nu ska vi andas, pussa på varandra och plana ut. Skönt!
 
(I helgen måste jag troligen försöka hinna ikapp en smula med både jobb och annat, men så blir det ibland. Det kan vara värt att bli av med nåt som släpar - då får man i alla fall ett bekymmer mindre.)
 
Nu sticker jag till förskolan och hämtar glädjespridaren, sedan ska vi nog dyka in på Konsum på hemvägen.
 
Ha en fin helg!
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Ingrid Eriksson

Javisst! Vad fint skrivet. Dina rader Jenny uttrycker medkänsla och värmer. Det piggar upp mig.
Jag förstår vad du menar.
Kram till er tre
Ingrid

Svar: Tack snälla!
Jenny

2013-05-24 @ 21:42:39

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0