Mera nostalgibilder

Jag har haft en toppenbra helg så här långt. Vi har haft finbesök från Stockholm från fredag kväll till lördag av W med ena sonen. Mysigt! Vi har käkat gott, pratat en massa och ungarna har spelat iPad i kors typ. De kom dessutom med födelsedagspaket. Tack!
 
 
Efter det här är nog födelsedagsfirandet i hamn för den här gången, och det är läge att börja sladda in på nsta varv. 43 år är rätt mycket, alltså. Tiden går fort, det är verkligen en klyscha som är sann. Var jag inte nyss (men samtidigt för evigheter sedan) såhär liten?
 
 
 
Jag kan bli helt förvånad ibland över att jag ju förväntas vara vuxen nu, liksom. Kunna saker, ha koll. Det kan jag ju inte alls alltid! Befriande nog har jag insett för länge sedan att det har nog inte alla andra vuxna heller.
 
Natti natt på er!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0