Saved by the skoldisko

"På morgonkvisten" kallas jag denna betraktelse, hehe.

Igår hade Frida ont i huvudet och var lite trött. De ringde till och med från skolan strax innan ordinarie hämtning för att berätta att hon klagat på huvudvärk och varit ynklig. Jag undrade om det kanske skulle vankas förkylning? Men det vankades också klassdisko efter skolan idag, och längtan att få vara med där som planerat gav tydligen  immunförsvaret en extra puff. Så det var icke-sa-nicke nåt fel på den lilla pinglan idag - skönt!
 
Nu ska jag samla ihop min stressade och trötta lekamen, kanske hinna åka och handla en sväng och sedan hämta den lilla diskobruden. Trevlig helg på er därute!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0