Det blir inte alltid som man tänkt sig

Idag har det varit en trött och halvkrasslig söndag här hemma. Jag är jätteless på ett rejält jobbigt halsont som vägrar ge sig, och tog tillfället i akt att försöka ta det lite extra lugnt idag. Frida gick i nattlinne över halva dagen, jag har mest mysbyxhasat upp och ned i tvättstugan. Sambon har lyckats vara lite mer aktiv, tur att det är ordning på någon i alla fall.
 
Nån sväng lade jag mig i sängen och pausade en stund. "Kan du inte krypa nära mig och gosa lite" sa jag till Frida. Och hon kom krypandes, full i bus. Och vänta nu, det var väl inte riktigt såhär jag tänkt mig det hela? Eh... Jag glömde visst nån detalj i instruktionerna.
 
 
Tur att jag är obotligt förtjust i hennes små marsipantår också!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0