Höjden av lathet?

För i världen sminkade jag mig nästan aldrig på jobbet, annat än att kladda dit lite dölj-de-möööööörka-ringarna-jox under ögonen och dra på lite ögonbrynspenna (eftersom mina ögonbryn och glesa och menlösa och ger noll form åt fejset annars). Numera brukar jag faktiskt försöka dra på en sväng mascara i alla fall, jag ser mer vaken ut då inbillar jag mig. (Det är väl nåt åldertecken, saker rasar ju liksom...)
 
Men ganska ofta avstår jag från den där mascaran ändå. Jag ids inte.
För redan på morgonen vet jag hur skönt det är att slippa gnussa bort den på kvällen...
 
Idag är en mascaralös dag. Yey! Nu njuter jag av ett inspelat So You Think You Can Dance-avsnitt, sen kan jag bara dra en repa med tandborsten innan jag snabbsladdar i säng.
 
Imorgon kväll vankas fyrtioålskalajs för oss vuxna och farmors- och farfarsmys för Frida. Det blir finemang på båda håll det.
 
Natti natti, people.
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0