Aktivitetssöndag

Idag har det varit det ena efter det andra. Vi startade dagen med tidigt upp-och-hoppa för att åka till Fridas skidskoskola i Skutskär. Det var näst sista gången, och jag följde med som publik medan pappan och Frida åkte på isen. Kul att se lite vilka framsteg hon gjort i vinter!
 
På väg. Inget toppväder, men har väckaren ringt strax efter kl 7 på en söndag så
kan man väl lika gärna pallra sig iväg liksom. Och i Skutskär var det nästan torrt!
 
 
Sambon tyckte jag valt fel färger på paraplyet... Oops. (SAIK vs Skutskärs IF)

När vi kom hem igen säckade både jag och sambon ihop i en trött hög, och tog en grymt avkopplande liten lur i soffan medan Frida kollade på film. Sedan var det lunchtajm och därefter dags för nästa aktivitet: Fridas gymnastik. Förra helgen missade hon ju på grund av feber, men idag var hon där - och liiika förtjust som efter första gången. Kul!
 
 
Efter gymnastiken hamnade Frida hos en kompis, medan jag gick på ett möte för att sedan byta av sambon som åkte och tränade. Lägg till detta lite plockande, fixande och grejande i hemmet, sådant där vardagligt jox som alltid liksom bara pågår.
 
Hm, vad hände med det här med "vilodagen"? Fast det är klart, en timme småsnarkande i soffan är inte illa pinkat, det händer inte varje dag.
 
Ha en bra vecka!
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

Guuu va härligt att knoppa av o lura 1h på dagen, bästa vilan! Annars tycker jag mina grabbar får mer energi när vi har aktiverat oss. Dennis och jag brukar kolla på varandra o tänka "HELT OTROLIGT! " ;-)

2014-02-10 @ 07:36:20
URL: http://gyllner.net

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0