Dagens sista solstrålar

Igår slutade sambon tidigt och skulle hämta Frida. När han hörde av sig om att han var på väg till skolan ganska tidigt, föreslog jag att vi skulle göra en liten familjeutflykt i vårsolens sista ljus innan vi åkte hem. Alla nappade och hux flux var vi i Hemlingby hela familjen. Frisk luft, nån dryg timmes promenad, lite lek på en teambuldingbana och små upptäckter här och var längs spåret. Trevligt!
 
 
Frida tycker älgar är fööööör stora, jämfört med vad hon trott.
 
 "Mamma, mustaschen luktar sushi!" Haha, stadsunge!
 
Gå gå gååå. Efter teambuilding-bane-lek är det lite halvsent, det börjar bli ganska mörkt och vägen tillbaka kändes lång för små ben och hungriga magar. Stadsungen kläcker då den sköna kommentaren:
 
- Åh, jag är jättetrött i benen! Jag vill hem till det SKÖNA livet igen!"
 
Hahaha, sötunge.
 

/Jenny
 
(...som skrev det här inlägget igår, men blev för trött och förvirrad och råkade stänga datorn innan jag hunnit publicera. Så först nu, en fikarast senare och några "idag" ändrade till "igår", ligger det ute. Så kan det gå.)
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0