Årets miss (2010)

Hur KAN jag ha missat detta? Mia Skäringer bloggade igen i höstas. Och jag hade ingen aning! Gruff.

Jag ÄLSKAR Mia. Hon är helt fantatiskt bra. Jag gillar allra bäst när hon är hon. Men hon är ju outstanding-härlig i Solsidan (som börjar igen på söndag, tjohoo) också! Jag läste hennes förra två bloggomgångar med stor behållning, och var helt totalt hänförd efter hennes show - vilken kvinna! Så fantastiskt vacker, sårbar, modig, spännande, ovanlig och vanlig. Så nära, i det hon visar. Så direkt och okonstlad i sitt språk. Hon struntar i att vara tillrättalagd och det är så befriande tycker jag.

Bloggen blev kort, för härliga Mia gick in i väggen och stannade upp. Nu måste jag läsa ikapp, nån dag då och då när jag har tid. Eller snarare TAR mig tid.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0