Tänker tillbaka till Thailand

För ett par veckor sedan fiskade jag fram ett bortglömt presentkort på fotmassage ur handväskan, på ett tahimassageställe alldeles i närheten. Ringde för tidsbeställning och fick komma direkt samma kväll - smidigt.

Oväntad lyx en vanlig torsdag, och jag kan meddela att det var huuuuuuur bra som helst! Jag kan verkligen rekommendera 99ans massage nära centralstationen. Jag kommer garanterat att återvända. Det var precis som i Thailand - till och med massören var very thai, för hon kunde inte svenska, haha! Men det kunde hon som ägde stället, så det funkade bra.

De hade även thaimassage och oljemassage där, och tankarna på den härliga thailandssemestern kom såklart över mig. Det känns redan så länge sedan! Då kom jag på att det var en massa bilder jag liksom aldrig fick ut på bloggen, av typ hela sista semesterveckan syns inte många spår. När jag väl vardagslandat och fått upp tempot efter resan, så blev de liggandes bortglömda på mitt USB-minne.

Nu har jag rasslat igenom dem! Det blev en hel radda nya inlägg, fulla av värme och ledighetsfeeling. Så mysigt att tänka sig in i allt det där igen! För att inte logiken här på bloggen skulle bli alldeles galen, har jag dock publicerat dem bakåt i tiden så att säga... Så att de finns där resten av Thailandsrapporterna ligger, i december 2010.

OBS: Missa inte:
------------------------
Här hittar du alltså FEM nya inlägg med MASSOR av Thailandsfoton!

4 islands-tripp från Koh Lanta
- Bilresa runt Koh Lanta en hel dag
- En heldagsutflykt till paradiset Koh Rok
- Sista dagen på Koh Lanta
- En kväll i Krabi och hemresan till Sverige

Många, många bilder blir det. Kanske ruskigt irrelevant så här i efterhand? Kanske trevligt? Avgör själv.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0